Vi checkar in!

 
Mina värdföräldrar vann runt juletider förra året en övernattning på Kew Hotel i London, inklusive inträde på Kew Gardens inte långt därifrån. De bestämde sig dock för att ge mig hela konkarongen i julklapp (!!!) och jag blev helt yr av tacksamhet. Eftersom hela vinsten går ut den 1 april var det nu dags att använda den! I söndags drog jag därför med mig Lisa och vi tillbringade en natt på hotell - det var helt underbart! Att bara få vara utanför huset ett tag, inte behöva laga mat, inte behöva städa eller tänka på någonting. Inget ansvar, vi bara släppte allt ett tag. 
 
Det här kan ha varit (läs: ÄR) den godaste lunchen vi ätit i London. Den var helt sagolikt!
 
Lunch var det första vi prickade av! Mat är livet, livet är mat. Vi beställde båda varsin söndagsstek (väldigt populärt här i England) och vi pratade knappt under måltiden förutom när vi utbrast: "Vad gott det här är!!". Efter lunchen travade vi iväg till Kew Gardens (mer bilder från denna vackra trädgård kommer) och spenderade eftermiddagen där innan vi återvände till hotellet och slappade hela kvällen. Film, godis, chips och fluffiga kuddar som man helt försvann i. Hotell är härliga grejer. 
1 Lisafisa:

skriven

Bästa söndagen! Åååå vill hugga in i den där steken 100 ggr om

2 Emelie Blad:

skriven

Men vilken dag!!!

Kommentera här: