Det här kallar jag överraskning!

 
Söndagen var här... Dagen för den stora överraskningen. Kvällen innan hade jag äntligen lyckats luska fram ur Emma vad som skulle hända (hon har lyckats organisera och hålla det här hemligt för alla i två månader) och jag kunde inte bli mer spänd över Lisas reaktion, haha. Till att börja med mötes nyblivna 20-åringen själv, Emma, Jossan, Sara, Johanna och jag upp på Trafalgar Square för att sedan promenera till Covent Garden och bruncha på Le Pain. Vårt fina gamla hak. 
 
Vi satt där i strax över två timmar, åt god mat, gav Lisa hennes presenter (en termos med bilder från vårt år i England samt en PoleDance-lektion!!), pratade och skrattade. När klockan närmare sig 12.30 betalade vi och Emma smet ut med orden: "Jag ska bara gå och göra i ordning några stationer som du ska få göra, Lisa...". Tio minuter senare lämnade resten av oss La Pain och styrde stegen tillbaka mot Trafalgar. 
 
Vår solstråle som fyllde år ♥
Ja, Lisa, det är verkligen PoleDance på G!
Foto: Jossan
Foto: Jossan
Foto: Jossan
 
När vi väl kom fram till övergångsstället vid Trafalgar stoppade vi Lisa och satte på henne ögonbindel. Hennes min var oslagbar när hon förstod vad vi höll på med när Johanna stoppade ner handen i hennes väska och drog fram scarfen, haha. 
 
 
"Vart sjutton är Emma?", hörde vi Lisa säga när vi närmare oss det ena lejonet på Trafalgar. Det var svårt att hålla minen när vi ställer upp Lisa framför två personer som betyder väldigt mycket för henne och som hon inte hade någon aning om att de över huvud taget skulle vara i London, nämligen hennes bröder!
 
Vi bad Lisa att stå där medan vi "ska ta kort på dig". Självklart börjar denna sköna människa posa, haha!! När kortet tagits bad vi henne att kolla på det. Hon tittar in i kameran, ser förvirrad ut, blir helt blank, vänder sig om och fullkomligt tappar hakan.
Lycklig och överraskad!
 
Jossan hade andra planer efter överraskningen medan Emma, Lisa, Filip, Victor, Johanna, Sara och jag gick till Costa ovanför Waterstones för en kaffe/chai latte. Det slutade med att vi satt där i två timmar och pratade England och syskonens upptåg. En sådan lyckad dag och ett stort grattis igen till Lisefisen!! ♥ Den här 20-årsdagen kommer du väl inte glömma...?
 
1 Viktoria - Hallon:

skriven

VILKEN HÄFTIG ÖVERRASKNING! Så perfekt utformad och verkligen enormt fin - jag blev jätterörd! :')

Svar: Det var ett helt fantasisk ögonblick! :D tårarna var nära bristingsgränsen, haha. Emma är kung på att fixa överraskningar!
nurseinthemaking.blogg.se

Kommentera här: