Välkommen till (det före detta) kaoset

 
Så här såg (stökigt) mitt rum ut för några dagar sedan. Direkt när jag kom hem från Sverige påbörjades nämligen nedpackningen av det gamla huset och inom några dagar var vi inflyttade i det nya huset. Det stämmer - värdfamiljen och jag har flyttat! Det nya huset är otroligt mysigt och jag fattade tycke för det direkt. Mitt rum är ungefär lika stort som innan och även nu har jag tillhörande badrum. Barnen fullkomligt älskar huset (men med ett lekrum kan det ju inte bli mycket bättre) och det passar perfekt med en lekplats endast fem minuters promenad från huset. Där har vi hängt mycket nu de senaste dagarna medan M har påsklov.
 
Det tog ett par dagar innan jag kunde ställa i ordning mitt rum eftersom jag jobbade en del men nu ser det inte ur så här längre. Det är dock några smådetaljer kvar men när allt är klart ploppar det in några bilder här på slutresultatet! 

Kommentera här: