Camden Lock Market

 
I söndags tog jag en långmorgon med min bok i handen och en tekopp på sängbordet. Välbehövt och en lugn start på dagen. Vid tolv-tiden hoppade jag på tåget in till stan och åkte upp till Camden. Där mötte jag upp Frida och vi tog sällskap upp till Camden Lock Market som höll oss underhållna under dagen (och som också är en av London's bästa marknader om du frågar mig). Vi tog oss först en promenad längs Camden High Street och använde våra kameror flitigt.
 
Foto: Frida
 
Vi mötte upp Sara, Maja och Johanna utanför Stables Market innan även Lisa och Emma gjorde oss sällskap. Vi gick runt i marknaden mest på utkik efter mat (haha). De flesta av oss hade varit här innan så vi hittade snabbt vägen till matmarknaden där vi gick runt ett varv för att hitta det vi ville ha. 
 
Foto: Sara
MAAAT!
Det blev fish&chips (för andra gången i rad, men det är ju så gott)!
 
När regnet låg i luften och kylan började krypa på gick Frida, Johanna, Lisa, Emma och jag till Costa där vi satt ett bra tag och pratade. När Lisa, Emma och Frida gett sig av hemåt hade Linnéa precis slutat så hon och Maja gjorde resten av oss sällskap och vi satt och pratade lite till. Sedan skiljdes vi åt, Linnéa åt ett håll, Johanna, Maja och jag åt ett annat. Helgerna försvinner innan man vet ordet av!

Kommentera här: