"Do you hear the people sing?"

 
 
Vilken start på den här veckan!! Oj, oj. Tack vare Johanna's tidigare språkskola lyckades vi haffa biljetter till Les Miserables. I måndags kväll möttes Lisa, Johanna och jag upp på Leicester Square och gick den korta biten till Queen's Theatre. Jag kunde inte stå still och hoppade nästan fram på gatorna - det var dags att se världens bästa musikal igen! I november såg Maja och jag samma musikal och vi var helt hänförda. Alla skådespelare var inte densamma den här gången men de knappa tre timmarna var likväl helt magiska. 
 
 
Här uppe satt vi i knappt tre timmar förutom när vi köpte oss varsin HäägenDazs-kopp emellan akterna. Om jag fått välja hade jag sett den här musikalen en gång i veckan men det får inte bli för mycket av det goda. Lisa och Johanna var likaså imponerade när föreställningen var över och vi skyndade oss hem eftersom klockan närmade sig midnatt och en tidig morgon väntade för oss allihop. Det var dock värt att vara lite seg dagen efter! Les Mis är aldrig en dålig idé. 
 
1 Anonym:

skriven

Betalar du mycket för tunnelbanekort i veckan eller betalar din värdfamilj det?

Svar: Jag betalar det själv med min lön. Det beror helt på hur mycket jag åker men det går alltid minst £20 (cirkus 260kr) i veckan!
nurseinthemaking.blogg.se

Kommentera här: