Millenium Bridge

 
Om du känner igen följande bro är jag din bästa vän. I förra veckan besökte Linda (som kommer ifrån samma västkuststad som en själv!!), Lisa och jag Millenium Bridge, bron som var med en snabbis i självaste Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1, och spenderade en härligt glad dag i centrala London!


Framför oss: Millenium Bridge. 
Bakom oss: St Paul's Cathedral. 




Foto: Lisa
Foto: Linda
En glad Lisa som kikar ut genom den klassiska röda telefonkiosken får avsluta det här inlägget!
 
 


1 Linnea:

skriven

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och jag är också au pair i Essex, England. Jag bor cirka en timme ifrån London och eftersom jag också är en västkusttjej tyckte jag det var kul att följa din resa. Jag ÄLSKAR Sherlock, gillar Harry Potter och är väldigt intresserad av fotografi.
Anledningen till att jag faktiskt kommenterar på din blogg är att jag känner igen Linda eftersom vi hade spanska tillsammans på Agneberg, är det verkligen så att du också är från Uddevalla?
Hoppas du har en fin kväll, från en västkusttjej till en annan!

Kommentera här: