St James's Park

 
I lördags jobbade jag 10-1.30 då min värdmamma var med M på hennes musiklektioner. Jag och G spenderade timmarna med att gå en promenad längs Themsen (perfekt när man har havsabstinens), äta lunch och leka i någon timma innan det var dags för hennes tupplur. Nästan samtidigt kom min värdmamma och M hem och jag hoppade på tuben till St James's Park. Folk åker hem åt höger och vänster (kan ni inte bara sluta åka hem och stanna här istället?!) och den här helgen var Matildas sista. Vi höll därför till i denna vackra park och åt picknickmat innan hon åker hem i veckan... 
 
 
Här satt vi länge i solen, pratade, åt mat och tittade på folk. Parken var packad med folk, tack vare den väldigt fina dagen. Sol + knappt ett moln på himlen + lördag = parkerna svämmar över. Jag älskar dock när det är mycket folk i parkerna, det känns så livfullt på något sätt.
 
Efter några mysiga timmar bröt vårt gäng upp och vi sa hejdå till Matilda. Det känns så otroligt konstigt att inte se henne på helgerna längre... Inte förrän till midsommar då hon kommer tillbaka i några dagar!! Alva, Maria, Frida och jag hade något väldigt (VÄLDIGT!!!) roligt att se fram emot så vi styrde stegen upp mot Leicester Square och vidare upp genom China Town mot en viss teater... Fortsättning följer.
 
1 Daniella 🌙:

skriven

Hur lång tid har du kvar nu? :)

Svar: Jag åker hem i mitten av juli, så knappt två månader!
nurseinthemaking.blogg.se

Kommentera här: