Pitch Perfect 2

Efter lördagens Les Mis-föreställning gick inte adrenalinet ner förrän långt efter midnatt. Jag vaknade dock pigg och gav mig iväg mot Peckham för att se Pitch Perfect 2 med ett helt gäng tjejer. Lisa, Emma, Johanna x2, Frida, Jossan, Alva, Maria och jag möttes upp utanför Peckhamplex där man hittar alla biobiljetter för £5, perfekt för en fattig au pair, haha. Vi köpte godis/snacks från Sainsbury's innan vi klev in i biomörkret. Pitch Perfect 2 var aca-awesome och en fenomenal film! Älskade den från början till slut, ett riktigt lyckopiller.
 
Maria och jag försöker få till våra badass-ansikten medan vi väntar på de andra tjejerna.
 
När filmen var slut begav sig större delen av Pitch Perfect-truppen in till centrala London medan jag tog mitt pick och pack och åkte hem. Det väntade nämligen jobb, tre timmars häng med barnen. Efter lite dåligt uppförande då jag fick sätta ner foten hade vi en rätt härlig kväll med läxläsning och barnprogram innan läggdags. Sedan satte jag på X-Men och när min värdmamma kom hem pratade vi i någon timma innan söndagen var över. Herregud, vad den helgen flög förbi... 
1 Denice:

skriven

Hej,
Jag har läst din blogg väldigt länge när du har varit au pair i London och jag måste säga att det är sjukt roligt att följa. Du verkar ha en underbar tid där nere :) har själv bott i London under tre månader, så jag är väldigt avis på dig haha. Nu är det så att jag ska till London själv en snabbis i mitten på Juli för att hälsa på en kompis, men jag tänkte att det vore jätteroligt att träffa dig och andra au pairer om möjligheten finns :) Hör gärna av dig på min mail [email protected] så kan vi prata där :) Ha det så bra!

Svar: Hej! Vad kul att höra att du gillar det jag sitter och knappar ner på datorn haha. Tack för de fina orden! Det hade varit så kul att träffa dig! Hoppas du kommer hit innan jag åker hem bara... Jag skickar iväg ett mail till dig. Kram!
nurseinthemaking.blogg.se

Kommentera här: