Höstpromenad



Så här såg det ut en eftermiddag i veckan: en ettåring i vagnen och en femåring som bestämt klämde sig fast längst fram. 
 
Eftersom M's skola har höstlov nu betyder det att jag tar hand om både M och G ett flertal gånger den närmsta tiden. Det betyder tonvis av lekar, pyssel, knep och knåp och om det inte är alltför dåligt väder även äventyr utomhus. Sovmorgnar säger man inte nej till heller! 
 
Nu har en vecka av lovet gått och det betyder att den största delen av de engelska skolorna startar sitt lov vilket ger mycket fler folk på Londons gator. Det betyder också att det snart är två år sedan jag satte foten i London för första gången. Inte trodde jag då att staden en dag skulle bli mitt hem.
1 Daniella 🌙:

skriven

Har du jobbat som au pair i två år? Fantastiskt ju :)

Svar: Nej nej, jag var här på en weekend för två år sen! :)
nurseinthemaking.blogg.se

Kommentera här: